پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی، آیا درمان های جایگزین وجود دارد
نوشته شده توسط : Andy

پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی، آیا درمان های جایگزین وجود دارد

نفروپاتی دیابتی، درمان های جایگزین، پروتئینوری معمولا برای دیدن پروتئینوری در بیماری کلیوی، به ویژه در نفروپاتی دیابتی رایج است. بیشتر و بیشتر بیماران در جستجوی درمان های جایگزین برای درمان پروتئینوری هستند، پس چه هستند؟ به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید مستقیما به صورت رایگان در دسترس ONLINE DOCTOR شوید.
علت پروتئینوری در نفروپاتی دیابتی چیست؟
همانطور که خون از طریق کلیه های سالم عبور می کند، مواد زائد را از بین می برد و در مواردی که بدن مانند پروتئین نیاز دارد را ترک می کند. اکثر پروتئین ها برای انتقال از طریق فیلترهای کلیه به ادرار بیش از حد بزرگ هستند، مگر اینکه کلیه ها مجروح شوند. پروتئین از خون می تواند زمانی که فیلتر کلیه، گلومرولی، آسیب دیده است، به ادرار نشت می کند. پروتئینوری یک علامت معمول نفروپاتی دیابتی است.
چگونه می توان بیماری Osmotherapy پزشکی میکرو چینی را درمان بیماری کلیه کرد؟
داروهای میکرو چینی Osmotherapy یک درمان گیاهی است که در آن انواع گیاهان بر اساس وضعیت بیماری بیماران استفاده می شود. این درمان می تواند خود بازسازی و خود درمان بافت کلیه را مختل کند، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه.
گیاهان اسموتراپی عملکرد توزیع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، ارائه مواد مغذی برای بافت های آسیب دیده کلیه است. به این ترتیب، گلومرول آسیب دیده می تواند به شدت تعمیر شود. سپس پروتئینوری را می توان از ریشه کنترل کرد.
هنگامی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، کراتینین و سایر مواد زائد از بدن حذف می شوند. به این ترتیب، سطح کراتینین بالا و سایر علائم در نفروپاتی دیابتی یک به یک ناپدید می شوند.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: